Popis hodnoty
Město vnímané v ČR i zahr. jako skvělé místo k budování kariéry, k životu i dočasnému pobytu. Město přitahuje byznys, investice a kreativce. Město je významně vnímáno jako centrum znalostního regionu, kde se skvěle daří nadaným lidem, resp. tvorbě, vědě a výzkumu. Ve městě se významně podporují kulturní, sportovní a vzdělávací aktivity, které poskytují vysoký standard trávení volného času. Komunikují se autenticita města, pohostinnost a neformální atmosféra (nikdo se zde necítí být cizincem).
Přínos městu
Vysoká reputace přinese městu zvýšený zájem o bydlení a ubytování, studium a pracovní kariéru. Podpoří rozvoj sektoru služeb, rozvoj infrastruktury a povede ke zvýšení cestovního ruchu do města a regionu a k dalšímu přílivu kreativců. Zvýší se příliv investorů. Obyvatelé, studenti, experti a návštěvníci mohou využívat zvýšenou kvalitu služeb.
Garant
Jana Janulíková
Jana Janulíková se profiluje jako specialistka v oblasti marketingu kultury, umění, kreativního průmyslu a destinace. Zabývá se zejména managementem, marketingovou komunikací, projektovým řízením a řízením lidských zdrojů. Působí jako externí pedagog marketingu na HF JAMU v Brně. Téměř deset let působila v Národním divadle Brno. Je jednou ze zakladatelek sdružení Opera na cestách. Od dubna 2015 je ředitelkou TIC Brno.
CÍL | INDIKÁTOR | JEDNOTKA | AKTUÁLNÍ HODNOTA | BUDOUCÍ HODNOTA | ÚZEMNÍ PRŮMĚT | |
---|---|---|---|---|---|---|
primární | Vytvořit udržitelný a funkční systém strategického řízení značky města (a regionu) založený na moderních principech content marketingu, resp. city identity,včetně odpovídajícího financování | Existence společného marketingového strategického dokumentu a jeho akčních plánů |
% |
60 |
100 |
neomezen |
další | Vytvořit efektivní platformy pro skutečné spolupráce v marketingu města (kreativci, univerzity, podnikatelé) při tvorbě atraktivního a autentického obsahu a při jeho distribuci | Počet uskutečněných zapojení lokálních subjektů z daných oblastí |
% |
30 |
100 |
neomezen |
další | Vytvořit dlouhodobě funkční systém společného marketingu města a regionu a využít synergie (dle úspěšných vzorů ze zahraničí) | Funkční pracovní platforma pro koordinaci marketingových aktivit (na úrovni sladění strategií, nikoliv hlouběji) |
% |
20 |
100 |
neomezen |
další | Vytvořit závazný systém podpory projektů ze strany města založený na věcných parametrech (“top” projekty, soustředit se na priority, netříštit prostředky na neviditelnou podporu řady projektů) | Závazný systém podpory projektů s věcnými parametry hodnocení vycházejícími ze strategických priorit města |
% |
30 |
100 |
neomezen |